Големи археологически открития: описание, история и интересни факти

Хората винаги се замисляха за това, което отдалечените им предци, които са живели преди няколко хилядолетия. Големите цивилизации, които са останали неотменимо оставиха зад себе си множество пъзели, вълнуващи учени. Доказателствата за изминалите дни, открити от археолозите, разкриват завесата над много тайни, свързани с историята на човечеството. Нека се опитаме да анализираме най-интересните находки, които са от особено значение за науката.

Археологически открития на века: уникална находка на дъното на Issyk-Kul

Едно от най-забележителните усещания в археологическия свят е откритието на дъното на езерото Issyk-Kul на неизвестна цивилизация, чиято възраст, според най-консервативните предположения, е около 2,5 хиляди години. В близост до резервоара "Киргиз" вече са намерени древни места на примитивни хора, гробища, петроглифи, селища и съкровища. Въпреки това изследователите на територията предполагат, че най-интересните могат да се скрият във водата и тяхната теория е потвърдена.археологически открития на века

Археологическите открития, направени в дъното на езерото, смутиха, представители на научните среди: Оказа се, че на брега не е номадски племена са живели в Исък-Кул, и имаше напреднала цивилизация. Както бе обяснено от изследователи, на територията на всеки две столетия варира етнически групи, и езерото се счита за люлка на древни цивилизации.

Изследвания под вода

Водолазните водолази се намират във водната стена за повече от километър и се смята, че под водата са били пет огромни града, пясък и кал. Изследователите начертаха схемата на наводнения селище, но е трудно да се определи точно територията. Археологическите открития позволиха да се направи заключение за високото ниво на културно и технологично развитие на съществуващата цивилизация.археологически открития

Открихме, в долната част на могили, като тези, в които скитите са били погребани и е установено, цех за производство на руда, самостоятелно заточване ножове, както и обект на злато шестоъгълник, наподобяваща формата на първата Стария руската рубла.

Цивилизация с висока степен на развитие

Сензационните археологически открития добавят нов сюжет към историята на човечеството, а някои артефакти сериозно озадачават учените. На дъното е намерен бронзов сандък със залепени дръжки, чиято производствена техника не е известна. Ако считаме, че високотехнологичните методи за металообработка се появяват сравнително наскоро, не е ясно как е възможно да се постигне това качество на свързване на всички детайли преди повече от две хиляди години.

Трябва да се отбележи, че историята на археологическите открития в района на езерото Киргиз е доста информативно покрита. Учените продължават да изучават ритуалния комплекс под вода, икономически сгради и къщи. Но сега можем да направим заключения, че веднъж в региона Изик-Кул има развита цивилизация, която съчетава заседнала и номадска форма на икономическо управление. И престана да съществува, най-вероятно след възхода на водното ниво, оставяйки учените с много загадки.

Розета Стоун

Що се отнася до великите археологически открития, не можем да не пропуснем да споменем артефакта, открит в Египет в края на XVIII век. Розет камък, който получи името от името на града, близо до който е намерен, е направено от скала. Това е табела с текстове, изрязани върху нея. Две от тях са написани на древен египетски език, а един - на древногръцки език. Последният текст, бързо дешифриран от лингвистите, съдържаше постановление, отнасящо се до 196 г. пр. Хр. И прославящо всички служби на цар Птолемей.

Но преди появата на табелата учените вече не бяха срещнали египетския език, а няколко специалисти се занимаваха с дешифрирането му веднага. Оказа се, че двете надписите в камък, изписани с йероглифи и курсив, съдържащ идентични по съдържание с първата част на текста.историята на археологическите открития

Тайната на древния египетски език на Розетския камък с тегло над един тон се превърна в мощен пробив в дешифрирането на съобщенията, направени в древни времена. Археологическите открития на ХIХ век се даде ключа към изучаването на древната литература и френски учен Shampol дори съставили речник на древен египетски език, който е загубил тайната на няколко века преди.

Какви знания носят египетските пирамиди за хората?

Египетските пирамиди са най-големите архитектурни паметници на най-загадъчната цивилизация от древността. Учените, които изучават уникални артефакти, са сигурни, че в сградите има тайни познания, които ще помогнат да се разкрият основните тайни на човечеството. Според официалната версия мистериозните пирамиди, предизвикващи много въпроси, са изградени от хора. Много учени обаче протестираха срещу тази теория, като твърдяха, че неграмотните хора не могат да издигнат величествени структури, основани на принципа на златния раздел. Как се появиха такива мащабни проекти в древна цивилизация, което не може да се отличи с висока степен на развитие преди повече от четири хиляди години?археологически открития на древен Египет

Изследователите дошли до необичайното заключение, че египтяните никога не са построили големите пирамиди, а просто са се възползвали от постиженията на неизвестни предци, които са имали уникални таланти. И установената идея за гигантските структури, за които се предполагаше, че ще запазят паметта на владетелите - фараоните, беше разпознато като погрешно.

Мащабни структури, създадени от неизвестни цивилизации

Археологическите открития на Древен Египет са станали неопровержимо доказателство, че пирамидите са се появили много по-рано от мощна цивилизация. На една от звездата археолозите открили странен надпис, съдържащ седалище на Хеопс, за да възстанови статуята на Сфинкса, която бе повредена от силните дъждове.

Когато учените научили, че осем хиляди години, не валежи в Египет, на местната власт е наредил превода магазина Стеле Гора, и статуята на крилата фигура с тяло на лъв бързо е възстановена.археологически открития на Египет

Специалистите дешифрираха йероглифите, принадлежащи на писалката на историка Манефон, инструктиран да състави историята на великата държава. В него описа подробно, че преди повече от 10 хиляди години на мястото, където е бил Древен Египет, живеели велики богове. И съвременните изследователи си спомнят за митичната Атлантида - най-прогресивната цивилизация на човечеството.

След като изучаваше пирамидата на Хеопс, се оказа, че тя е ориентирана точно към четирите посоки на света и всъщност такава идеална точност без специални инструменти дори в съвременния свят няма да бъде постигната.

Каква е целта на пирамидите?

Загадъчните архитектурни паметници са не само гробниците на фараоните. Египтолозите, като разберат целта на пирамидите, ги разпознали като древен календар, според който продължителността на годината се изчислява. Те бяха идеален астрономически компас и точен геодезически инструмент - теодолитът, който служи за топографски изследвания. Създанията, създадени от някаква по-висша интелигентност, бяха хранилището на древна система от теглилки и мерки, както и модел на полукълбо, свързан с координатите на географската дължина и ширината.

Значителни археологически открития в Египет са предизвикани от научения свят, за който е трудно да се признае съществуването на високо развита практическа работа, която притежава най-модерните технологии и най-високите възможности. По този начин археолозите стигат до общото мнение, че жителите на древната държава не са създали пирамидите, а са ги възстановили само.

Открития на руски учени

Смята се, че древната цивилизация произхожда от Месопотамия - регион, който съвпада с територията на съвременния Ирак. На страната, пише Херодот, а по-късно с библейски истории за Райската градина и на Вавилонската кула е допринесла за появата на интерес в земите на Близкия изток.

Руски учени, които са направили вълнуващи археологически открития на Месопотамия са получили държавна награда на Русия в областта на науката и технологиите. Аз трябва да кажа, че изучаването на важни паметници на Месопотамия започва през XIX век, когато френските и британски археолози откриха цял свят дворци pozdneassiriyskogo царство с уникални барелефи, изобразяващи сцени на лов, бойни, култови дейности. археологически открития на Месопотамия

По-късно специалистите откриват по-ранния слой история, с който се свързва Шумерската цивилизация, се появиха с всички признаци на високо развита култура.

Разкопки на храмовия комплекс

Руски специалисти са работили в древния култов център - кажи Казана. Детските погребения са открити в глинен съд, огромен некропол, който се появява през ІV в. Пр.н.е., зърнобази и религиозни сгради. Древният паметник има специфичен характер, тъй като няма жилищни сгради.големи археологически открития

Фактът, че това е храмов комплекс, се доказва от последните археологически открития. Например учените откриха сгради, покрити с пепел, на дъното на които останаха останките от детски погребения. В светилището на култовата структура е открита глинена маса за жертви.

След публикуването на всички находки, идеята за ролята на сирийския регион се промени драматично. Ако по-рано сте говорили за него като провинция на древната източна света, сега стана ясно, че това е една област на високо културно постижение, а нашите археолози са допринесли за познаването на произхода на древните цивилизации.

Учените, участващи в изучаването на исторически паметници, предложиха, че пред нас на планетата има цивилизации, достигнали високо ниво на технологично развитие. Каква е причината за тяхното изчезване, археолозите смятат, че е трудно да отговорят и кой знае колко векове ще премине, преди човечеството да получи отговор на вълнуващ въпрос.