Къде е най-известният музей на динозаврите в света?

Чували ли сте някога за такова привидно нереално място като музей на динозаврите? Може да се твърди, че много от нашите сънародници обикновено ще допуснат да се съмняват в съществуването си. Но въпреки това, тази огромна експозиция съществува, а не дори в една страна по света.

Къде е музеят на динозаврите? Каква е неговата история? Къде и как е било създадено? Всичко това ще бъде обсъдено в тази статия.

Най-известният и най-голям музей на динозаврите на планетата

музей на динозавритеЗашеметяваща изложба е в град Цигонг. Според опитни пътници, препоръчително е да посетите всички, които дойдоха в Китай. Със сигурност ще привлече както възрастни, така и малки туристи.

Скелети на динозаврите Музеят, разбира се, ще покаже, както казват, в цялата си слава. Но това не е всичко. Останки от вкаменелости, възстановени кости и фрагменти от тела от древни животни - всичко това се съхранява тук.

Трябва да се отбележи, че много от експонатите в този музей са останките на тези динозаври, открити в тази област. Според експерти, въпреки възрастта си, те са останали просто великолепни. През 1987 г. официалното откриване на музея, площта на който днес е 3 600 квадратни метра. м.

Структурата на световноизвестния музей

където има музей на динозавритеНа първия етаж на огромна сграда посетителите могат да видят стегозаурус, орнитопод и сауропод. Тя трябва да се издигне по-горе, и на втория етаж на музея динозавър представя на гостите кино, където се провежда демонстрация на филми в три измерения, както и стаи с изложба на останки от древни растения и безгръбначни.

Това наистина е музей от световна класа. Тук можете да се запознаете както с еволюцията на растенията, така и с геоложката история на планетата и с еволюцията на самите динозаври.

Скелетите са невероятни по размер. Понякога височината им достига 10 м, а дължината - до 20 м. Между другото, костите на древните животни могат не само да бъдат внимателно разгледани, но и докоснати. Изложбеният комплекс се намира на мястото, където са извършени разкопки по-рано.

История и история на музея

скелети на музея на динозавритеПървите откриват праисторически животни в района на град Зигонг принадлежат към 1975 г. В областта на развитие на газовата компания бяха открити много фрагменти от кости. Строителите по това време не считат тези останки за нещо значително, тъй като много от тях са били повредени.

Въпреки това през 1985 г. решението на китайското правителство спря строежа в района. По това време голям брой разпръснати кости на древни животни и повече от сто скелета вече бяха извадени от мястото за развитие. За щастие някои от тях останаха много добре и трябваше да бъдат възстановени.

Ценни находки от стомана бяха черепите на сауроподите, запазени почти напълно. Освен това открихме тук кости от костенурки, земноводни, праисторически риби, останки от влечуги и птерозаври. Съвременната музейна колекция ви позволява да се запознаете с историята на разкопките.

Късметът се усмихна на изследователите - успяха да намерят в този район на Китай добре запазени останки от динозаври, което позволи да се изяснят много точки в историята на развитието на тези невероятни същества.

Лондонски музей на природата

Световноизвестният природонаучен музей в Лондон е повече от 70 милиона експонати, които се отнасят до различни сектори на природната наука.

Тук можете да се запознаете с експонатите, които свидетелстват за миналото на флората и фауната. Освен това за музеите, изучаващи палеонтологични посетители, този музей е много интересен.

В централната зала има колекция, която не може да се разглежда без възхищение и скромен ужас - толкова големи са скелетите на динозаврите, представени тук. Специално внимание винаги привлича механичния модел на тиранозавър. От експонатите на зоологическата част на музея, като правило, огромният кит, чиято дължина е 30 м, по правило удари посетители.

Руският аналог. Музей на динозаврите в Москва

музей на динозаврите в МоскваВ руската столица той с право се смята за един от най-интересните. Историята на неговото създаване се връща към известния Kunstkammer, където някога са били събрани странни находки, включително останките от динозаври. Районът на Московския музей на динозаврите днес е 5 хиляди квадратни метра. м. Посетителите винаги отбелязват специалната атмосфера, която преобладава в сградата.

Много от тях, между другото, казват, че музеят на динозаврите дава чувство, сякаш туристите действително са се озовали за известно време в тези отдалечени времена, когато тези животни са съществували на земята.

Какво очаква посетителите вътре? Откриващата зала със скелета на огромен мамут, открит през 1882 г. в Сибир, прекамбриец, късна палеозоична и мезозойска зала. Последният се смята за много интересен - тук можете да видите скелета на дипломата, който е дарен през 1913 г. на Николай II.