Научете за това какво е един артефакт

На пръв поглед, въпросът за артефакта е свързан с археологията и литературата. Артефактите се отличават с исторически описания, фантазия, куестове и филми на ужасите. Но всъщност значението на този термин е много по-широко.това, което е артефакт

Какво представлява артефактът?

Думата идва от латинския артефакт, който се превежда като "изкуствено направен". Следователно, артефактите могат да бъдат приписани само на неестествени обекти, феномени, процеси. Това е всичко, което произтича от материалната или духовната дейност на човека. Тоест, когато отговаряме на въпроса за това какво е един артефакт, ние не означаваме само обекти, но и изразната мисъл, социалната организация, предаденото послание. Всеки артефакт притежава не само материален израз, но и семантично съдържание.

В науката, културата и развлеченията

Ако говорим за култура, тогава артефакти могат да бъдат наречени произведения на изкуството, различни суеверия, произведения устно народно изкуство, изкуствени предмети. В науката това е резултат от експеримент, повлиян от непредвидени фактори. Уникална формула е артефактът по математика. При управлението на документи тази концепция обозначава различни ефекти, които не са от значение за съдържанието на документа: петна, рисунки и др.

Този термин съществува дори и в психиатрията. Там артефактът на клиниката се нарича неадекватно действие на пациенти, които се оказват непонятни за тях или в нова ситуация. В компютърните ролеви игри, онлайн артефактите се наричат ​​редки магически елементи, Даване на силата на играча и други предимства.артефакти от миналото

Артефакти на историята

Учените разграничават няколко групи, свързани с миналото на човешката цивилизация. Артефакти в културата на древните са обекти, които имат символично значение. Палео-артефакти или неидентифицирани вкаменелости са неща, създадени от някого преди появата му човек на разума. Някои изследователи изтъкват въз основа на такива констатации многобройни хипотези за произхода и историята на нашата планета. От гледна точка на традиционната наука неидентифицираните обекти все още не са изкуствени, а естествени формации, много подобни на създадените от човека обекти.

През 20-и век писателят и ученият Иван Терънс Сандерсън въвежда думата "извън мястото", което означава "неподходящ артефакт". Това е името на обектите и обектите, намиращи се на необичайни места, и принуждавайки учените да пъплят над своя произход и дестинация.

Откъде дойде паралелепипедът?

В края на 19-ти век в Австрия миньорите в парче въглища откриват някакъв странен метален предмет с правилна форма, наречен Залцбургски паралелепипед. Двойни срещуположни страни бяха закръглени, а другите четири страни бяха маркирани с дълбока резба. Уфлозите смятат тази находка за подарък на извънземните цивилизации. Традиционната наука я обявява за елемент на древна миньорска лебедка.артефакти на историята

Мистериозни сфери

В Африка са открити необичайни топки с редовни канали около обиколката. Те бяха кръстени Klerksdorpskimi топки. На пръв поглед те са направени от метал от ръката на интелигентно същество. Но учените са открили, че мистериозните артефакти от миналото се състоят от минерален хематит и имат естествен произход.

Мистериозни пътеки

В САЩ състояние на Кентъки геолози откриха в пясъчник добре запазени следи от човешки сандали, че 250 милиона могат да бъдат оставени преди години, когато съвременната наука казва, че възрастта на човечеството - не повече от 5 милиона години. Учените отхвърлят факта, че това са отпечатъците, оставени от човека. Те твърдят, че това е просто подобно "рисуване" на естествените геоложки скали.

Безупречен дизайн

Древните хора може да притежава собствена технология, възрастта на която учените определят по-късно. Пример за това е механизмът, издигнат от недрата на древна руина близо до гръцкия остров Антикитера. Предметът е астрономическият календар, създаден около стотина години преди Христа. д. Учените са били ударени от съвършенството антихимичен механизъм, В края на краищата такива изобретения от по-късен период (6-ти век), които са много по-примитивни от намерения календар, са били известни досега. Този факт казва по-специално, че не винаги съвременната наука правилно оценява интелекта и техническите възможности на нашите предци.

къде да намерите артефакта

Как да ги намерите

Хората, които искат да намерят мистериозни предмети, могат да ги намерят навсякъде. Благоприятни места за това служат археологически разкопки и изследване на геолози. Пътуването до места, където човешкото стъпало не е потъвало (или е било много рядко), може да бъде и отговор на въпроса къде да се намери артефактът. Ами, търсещите магически предмети в компютърната игра могат да бъдат посъветвани да комуникират с многобройните си "колеги". Винаги има напреднали потребители, които са открили десетки пръчици.