Известни хора от Германия: съществен принос за развитието на световната цивилизация

Не всяка страна може да се похвали с огромен брой постижения на своите хора в областта на изкуството, философията, инженерството, музиката, литературата или медицината. Но талантливите и известни хора на Германия с труда им са направили безценен принос за развитието на световната цивилизация и култура.

Велики хора в музиката и живописта

Заглавието на великия Немски композитор, пианист и диригент от правото принадлежи на Лудвиг ван Бетовен. Въпреки глухото си, този човек успя да изненада целия свят с необикновено красива музика. Той е собственик на известни произведения: "Луна Соната", "Прометей Creation", "Христос на планината" Първа, втора и трета симфония, Pathétique, High литургия, Деветата симфония. Това не е пълен списък на работата на талантливия музикант. Приносът на Бетовен към световната музика е колосално и не може да предизвика възхищение.

Известни хора в ГерманияАлбрехт Дюрер, както и много други известни хора в Германия в областта на изкуството, е най-великият художник и гравьор. В творбите си той изобразява човешки фигури с издръжливост на невероятни пропорции, в частност се проявява в митологични сцени. Работата му се е превърнала в ценно предимство за бъдещите поколения. Известните гравюри на Дюрер включват "Рицар, Смърт и дявол", "Меленколия I", "Триумфална арка", "Св. Джером в клетката си, Триумфалната процесия. Прекрасните платна също са "Поклонение на Троицата", "Портрет на Неговия Отец", "Празник на розовите гирлянди", "Отец Паумгартнер".

Представители в научните области на знанието

Известни хора от Германия сред учени са представени от такива таланти като Вернер Хайзенберг, Готфрид Лайбниц, Георг Лихтенберг, Йоханес Кеплер, Макс Борн и други.

Между тях трябва да се спомене един от основателите на съвременната физика, носителят на Нобелова награда и публичната фигура Алберт Айнщайн. Той разви няколко важни физически теории. Освен това той е автор на повече от триста научни статии в областта на физиката, както и сто и петдесет исторически, философски и журналистически книги. Предсказанията на Айнщайн включват "квантова телепортация" и "гимомагнитен ефект". Също така, изключителният учен зае активна позиция срещу насилието и войната.Известни германци

Известни личности в литературата

Няма съмнение, че много велики хора от Германия са допринесли огромно за световната литературна хазна. Йохан Волфганг Гьоте също принадлежи на тях. Най-известната му работа е Фауст (1831 г.). Изключителният писател остави блестящо наследство, което включва стихотворения, балади, пиеси, романи, както и научни трудове по геология, анатомия и физика.

Известни хора от ГерманияПрез 1831 г. животът и работата на Гьоте се пресичат Фридрих Шилер, талантлив немски драматург и поет. Този човек е един от създателите на литературата от съвременното време, мощна фигура от Просвещението, както и историк и философ. Много от пиесите на Шилер са включени в златния драматичен фонд на целия свят. Сред най-добрите му творби известни като "Одата на радостта", "Интрига и Любов", "Луиза Милер", "Дон Карлос", "Философски писма", "История на Тридесетгодишната война" "и др.

Гениалност в областта на медицината

Непознат принос за развитието на световната медицина са направени от такива известни германци като Вилхелм Конрад Роентген и Робърт Кох. Тяхната дейност дава на хората различна представа за човешката материя.

Вилхелм Роентген е най-големият физик-експериментатор, носител на Нобеловата награда по физика. Най-значимо е откриването на рентгенови лъчи през 1895 г. Това беше революция в медицината и физиката. Днес слънчевите лъчи, наречени Roentgen, се използват главно в лечебните заведения за диагностика, както и за лечение на онкологични заболявания.

Робърт Кох е германски лекар и микробиолог, принадлежи към създателите на съвременната епидемиология и бактериология. През 1882 г. открива причинителя на туберкулозата, наречен също "пръчката на Кох". Този учен също има значителен принос в областта на изследването на антракс и методите на дезинфекцията му.

Знаменитости в спорта и изобретенията

Известни хора от Германия в спортната сфера не са само футболисти и биалети, но и състезатели. Името на Михаел Шумахер е известно на всички. Той е седемкратният световен шампион на "Формула 1", собственик на много записи и награди, както и най-бързият ездач на планетата. Най-плодотворната в работата му е през 1993 г., когато Шумахер практически не се спуска от подиума на победителите. И през 1996 г. благодарение на италианския отбор на Ферари Ферари спечели три победи. През 2001 г., поради големия брой на Голямата награда, спечелена от немския спортист, рекордът на Ален Прост е нарушен. И през 2004 г. Шумахер стана шампион за седми път предсрочно. След това името му завинаги влезе в историята на световните състезания.

Велики хора в ГерманияИзвестни хора от Германия в областта на изобретенията са Йохан Гутенберг, изобретен печатна преса, и Бертолд Шварц, който откри барут, и Карл Бенц, който създаде колата. Рудолф Дизел, който направи техническия пробив, също принадлежи на тях, чието въображение е първият двигател с вътрешно горене.